Number of the records: 1
Dajú sa ovplyvniť a míňajú
Title Dajú sa ovplyvniť a míňajú Author info Michaela Petrášová Author Petrášová Michaela Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 22, č. 1 (2017), s. 24-25. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords mládež * generácie * rozdiely generačné * spotrebitelia * výrobky značkové * marketing * ceny spotrebiteľské Annotation Mladí ľudia - internet a sociálne siete považujú za samozrejmosť, potrpia si na kvalitu a dobrú značku. Boj o mladého zákazníka je veľmi dôležitý. Cieľom marketingu pre mladých je vybudovať vzťah k značke. Vo vnímaní ceny sú mladí opakom staršej generácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-6
article
Number of the records: 1