Number of the records: 1
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov
Title Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov Translation The Impact of brand on a consumer purchase of bioproducts decision Author info Ján Parobek, Martina Kalamárová, Erika Loučanová Author Parobek Ján Co-authors Kalamárová Martina Loučanová Erika Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 126-133. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * bioprodukty Annotation Spotrebitelia ako osoby sú často ovplyvňovaní mnohými faktormi , ktoré ovplyvňujú ich správanie. V rámci konkurenčného prostredia je značka považovaná za jeden z kľúčových faktorov. Nové trendy v orientácii manažmentu značky musia vychádzať z reálnych informácií a dát súčasných spotrebiteľov. Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe bioproduktov vo vybraných krajinách s cieľom zistiť, aký je vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov spotrebiteľmi vo vybraných krajinách. Návrh odporúčaní pre ovplyvňovanie nákupného rozhodovania sa spotrebiteľov pri kúpe bioproduktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 747.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1