Number of the records: 1
Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach
Title Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach Translation Analysis of Customer Sentiment on Social Networks Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 2 (2017), s. 105-115 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords siete sociálne * marketing elektronický * zákazníci * analýza štatistická * technológie komunikačné * systémy informačné Annotation Vďaka vzniku online marketingu, firmy prezentujúce sa na sociálnych sieťach došli k názoru, že potrebujú sledovať o čom sa ich zákazníci rozprávajú a aké majú názory. Dôležitou súčasťou prieskumu je analýza sentimentu v písaných prejavoch, ktorá môže odhaliť posuny v postojoch, ktoré v anketách, prieskumoch verejnej mienky alebo v dotazníkoch nie sú viditeľné. Analýza, aplikácie a výzvy pre analýzu sentimentu. Sentiment na sociálnej sieti Twitter. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00728-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 771.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1