Number of the records: 1
Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu
SYS 0241408 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240503084922.9 100 $a 20180322d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu $e správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017 $f Martin Kuchta, Peter Belička, Patrik Richnák, Patrícia Kupkovičová $g posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová 205 $a 1. vydanie 210 $a Bratislava $d [2017] 215 $a 4 s. $e 4 prílohy 301 $a I-17-106-00. 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006606 $a trh elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007453 $a zber dát 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001162 $a aukcie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 25 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0017057 $a Belička $b Peter $p EUBOBFKMA $9 25 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0042301 $a Richnák $b Patrik $p EUBFPMKML $4 070 $9 25 $f 1988- $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0057096 $a Kupkovičová $b Patrícia $p EUBOBFKMA $9 25 $4 070 $f 1990- $q I $T Katedra marketingu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*0070182 $a Horváthová $b Gabriela $4 675 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180322 $g AACR2 830 $a Pracovisko autora(ov) je uvedené pri mene autora(ov).
Number of the records: 1