Number of the records: 1
Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie
SYS 0242318 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075136.7 100 $a 20180425d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie $f Petra Grešková 330 $a Generácia Y predstavuje v súčasnosti atraktívny segment trhu. Je ambiciózna, individualisticky založená a liberálna. Spoločnos[ jej dáva priestor naplno sa prejaviť v pracovnom, kariérnom, ale aj v osobnom živote. Jej členovia sú vzdelanejší, informovanejší, ovládajú cudzie jazyky, veIa cestujú a zážitky radi zdieIajú. Využívajú najmodernejšie zariadenia na komunikáciu, ako sociálne médiá, na ktorých trávia veIa času, v dôsledku čoho sa u nich prejavuje intenzívnejšia komunikácia, ľahšie nadväzovanie vzťahov, potreba zdieIania, ale aj konzumný spôsob života, tvorba virtuálnych priateIstiev, či väčšia anonymita. Profilové charakteristiky jednotlivých generácií a špecifiká generácie Y z pohIadu spotrebiteIského správania, hodnôt a hodnotovej orientácie, ako aj z pohIadu marketingovej komunikácie a využívania médií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0242058 $1 011 $a 1339-9403 $1 200 1 $a Fórum manažéra $b elektronický zdroj $e teória a prax v riadení podniku $v Č. 2 (2017), s. 23-30 $1 210 $a Trnava $c Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Specific of Generation Y from the view of Present Society, Values and Marketing Communication 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007231 $a vývoj spoločenský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 700 -1
$3 eu_un_auth*0066455 $a Grešková $b Petra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180425 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1