Number of the records: 1  

Zisťovanie a hodnotenie miery spokojnosti zákazníkov

  1. SYS0244945
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20181009112207.3
    035
      
    $a 723396dc-3c83-4d60-9da5-7c2e3b652f05
    100
      
    $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zisťovanie a hodnotenie miery spokojnosti zákazníkov $e bakalárska práca $f Augustín Mitura $g školiteľ: Dana Hrušovská
    210
      
    $a Bratislava $d 2018
    215
      
    $a 54 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0071193 $a Mitura $b Augustín $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $f 1964- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.