Number of the records: 1
The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0
Title The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0 Translation Vplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0 Author info Otakar Ungerman Author Ungerman Otakar Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 132-148. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords priemysel * inovácie technologické * digitalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * nástroje marketingové * konkurencieschopnosť Annotation Výskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 690.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1