Number of the records: 1
Emocionální apely ve vánočních reklamách
Title Emocionální apely ve vánočních reklamách Author info Michaela Hrušková, Michal Novák, Daria Gunina Author Hrušková Michaela Co-authors Novák Michal Gunina Daria Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 4 (2018), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * propagácia * emócie * správanie spotrebiteľa * marketing * školy vysoké * študenti * výskum * Česko Annotation Význam využívania emocionálnych apelov v reklame. Emocionálne apely - humor, vrelosť, erotika a strach v reklame. Výskum uskutočnený medzi študentami Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Cieľ výskumu - analyzovať využitie emocionálnych apelov vo vianočných reklamách a ako sú tieto reklamy vnímané spotrebiteľským segmentom mileniálov. Výsledky výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1