Number of the records: 1
Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu
Title Digitálne verzus tradičné komunikačné nástroje v personálnom marketingu Translation Digital versus Traditional Communication Tools in Personal Marketing Author info Martin Uhlík, Jaroslav Bednárik Author Uhlík Martin Co-authors Bednárik Jaroslav Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 65-78. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords nástroje marketingové * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing personálny * komunikácia elektronická * komunikácia interná * komunikácia marketingová Annotation Vplyv globalizácie má za následok rovnaký prístupu k informáciám, zdrojom a technológiám. Ak chce podnik uspieť na trhu, musí sa prispôsobiť zmenám. Personálny marketing predstavuje relatívne novú oblasť teórie a praxe v oblasti personálnych činností podnikovej a podnikateľskej praxe. Obsahovo i svojím zameraním v teoretickej rovine sa formoval ako samostatná vedecká disciplína odrážajúca potreby trendov, resp. zmien ekonomiky, ktoré prináša globalizácia, vznik svetových trhov, vývoj digitálnych technológií, či klesajúca miera nezamestnanosti. Nové poznatky o personálnom marketingu z pohľadu používaných komunikačných nástrojov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 777.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1