Number of the records: 1
Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
Title Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect? Translation Výber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti? Author info Viera Bačová, Róbert Hanák Author Bačová Viera Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320 Note VEGA 2/0118/17. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords produkty bankové * financie * poisťovníctvo * preferencie Annotation Efekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00352-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 320.5 KB publicly available article
Number of the records: 1