Number of the records: 1
Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing
Title Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing Translation Prijímanie analytických nástrojov založených na strojovom učení v digitálnom marketingu Author info Andrej Miklošík, Martin Kuchta, Nina Evans, Štefan Žák Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Evans Nina Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 7 (2019), pp. 85705-85718 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536 Note VEGA 1/0657/19. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords marketing * marketing elektronický * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna * inteligencia umelá Annotation Analýza nástrojov založených na strojovom učení v skupinách: marketingové agentúry, mediálne spoločnosti a inzerenti. Použitie kvalitatívnych a kvantitatívnych metód. Zdôraznenie úlohy inteligentných nástrojov vo vytváraní marketingových stratégií. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00439-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 10.9 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1