Number of the records: 1
The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
Title The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour Translation Vplyv influencerského marketingu na spotrebiteľské správanie Author info Štefan Žák, Mária Hasprová Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 477-486 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords médiá sociálne * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné Annotation Vysvetlenie hlavných pojmov (influencer, sociálne média, influencerský marketing). Možnosti spolupráce s influencermi. Príklad zo Slovenska. Opis výskumu zameraného na vplyv influencerov na správanie spotrebiteľa. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-052, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 313.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1