Number of the records: 1  

Podnikové stratégie v kreatívnych odvetviach v kontexte paradigmy profesie manažér

  1. Title Podnikové stratégie v kreatívnych odvetviach v kontexte paradigmy profesie manažér
    Parallel titleBusiness Strategies in Creative Industries in the Context of the Paradigm Profession Manager
    Author infoAndrej Kovalev
    Author Kovalev Andrej EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 300-307 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    NoteVEGA 1/0340/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažéri * riadenie * riadenie strategické * inovácia * konkurencia
    AnnotationParadigma profesie manažér. Dôležité vedomosti a schopnosti manažéra. Základné funkcie manažéra podľa P.F. Druckera. Podnikové stratégie v kontexte inovácií a inteligentného rastu. Inovačná stratégia. Stratégia modernizácie, nepatrných zmien, konkurencie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00924-035, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF426.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.