Number of the records: 1
Marketing
Title Marketing . 3 Translation Marketing Author info Eva Maierová Author Maierová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 97-114, [1 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5 Document kind rozpis článkov z kníh Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * marketing mix * reklama * značky * prieskum marketingový Annotation Základné pojmy marketingu (marketingový prieskum, marketingový mix) so zameraním sa na centrálnu pozíciu marketingu v ekonomických činnostiach obchodných organizácií. Reklama ako neoddeliteľná súčasť marketingu. Typy a techniky reklamy, jednotlivé kroky pri vytváraní efektívnych a inovatívnych reklamných kampaní. Public work category Chapters in academic school-books issued in foreign editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00947-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 420.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1