Number of the records: 1
Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb
Title Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb Parallel title Quality Management System as a Means of Increasing the Performance of Selected Travel Agencies from the Provision of Quality Services Author info Tünde Dzurov Vargová, Milena Švedová, Erika Onuferová Author Dzurov Vargová Tünde Co-authors Švedová Milena Onuferová Erika Source document Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 11, č. 1 (2020), s. 17-31. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * výkonnosť podniku * financie * likvidita * rentabilita * aktíva * pohľadávky * záväzky * riadenie kvality * systém riadenia kvality Annotation Teoretické východiská vo vnímaní kvality v cestovnom ruchu. Znaky kvality služieb v cestovnom ruchu. Hodnotenie kvality služieb z pohľadu zákazníka a z pohľadu organizácie. Výkonnosť podnikov. Kvalita poskytovaných služieb v cestovných kanceláriách. Zhodnotenie výkonnosti vybraných dvoch cestovných kancelárií (Aeolus a FIFO) a skúmanie vplyvu systému manažérstva kvality na ich výkonnosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 418.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1