Number of the records: 1
Gender Representations in Moroccan Print Advertising
Title Gender Representations in Moroccan Print Advertising Translation Zastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame Author info Ahmed Kadiri Hassani Yamani Author Yamani Ahmed Kadiri Hassani Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords reklama * marketing * tlač * rovnosť rodová * diferenciácia rodová * postavenie žien * nerovnosť * ženy * muži Annotation Tlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: Special Edition
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 895.9 KB publicly available article
Number of the records: 1