Number of the records: 1  

Gender Representations in Moroccan Print Advertising

  1. Title Gender Representations in Moroccan Print Advertising
    TranslationZastúpenie pohlaví v marockej tlačenej reklame
    Author infoAhmed Kadiri Hassani Yamani
    Author Yamani Ahmed Kadiri Hassani
    Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. Special Edition (2020), pp. 33-46. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords reklama * marketing * tlač * rovnosť rodová * diferenciácia rodová * postavenie žien * nerovnosť * ženy * muži
    AnnotationTlačená reklama je reprezentatívnym komunikačným prostriedkom, ktorá nielenže odráža danú kultúru, ale ovplyvňuje aj postoje spotrebiteľov. Skúmanie zastúpenia pohlaví v desiatich marockých časopisoch. Dva z týchto časopisov sú mužské, dva ženské, zatiaľ čo ostatné sú časopisy všeobecného záujmu. Zároveň analyzuje, ako sa stále zachovávajú alebo popierajú klasické rodové úlohy z dôvodu zvyšujúcej sa účasti žien na trhu práce.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: Special Edition

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF895.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.