Number of the records: 1  

Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv

  1. SYS0272411
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231110133419.8
    100
      
    $a 20210305a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv $f Erika Loučanová
    330
      
    $a Anglický pojem „greenwashing“ znamená zavádzanie zákazníkov a verejnej mienky v oblasti firemných environmentálnych cieľov. Greenwashing môže nadobúdať tri formy zavádzania: confusing, fronting, posturing. Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv prostredníctvom modelu Kano.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0272371 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 42 (2020), s. 56-61 $1 210 $a Košice $c Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054692 $a inovácie environmentálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0089679 $a greenwashing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034484 $a Loučanová $b Erika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210305 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.