Number of the records: 1
Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv
SYS 0272411 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231110133419.8 100 $a 20210305a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv $f Erika Loučanová 330 $a Anglický pojem „greenwashing“ znamená zavádzanie zákazníkov a verejnej mienky v oblasti firemných environmentálnych cieľov. Greenwashing môže nadobúdať tri formy zavádzania: confusing, fronting, posturing. Identifikácia spotrebiteľských segmentov ekologických inovácií a ochrany ich práv prostredníctvom modelu Kano. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272371 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 42 (2020), s. 56-61 $1 210 $a Košice $c Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*0054692 $a inovácie environmentálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0089679 $a greenwashing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004740 $a práva spotrebiteľské 700 -1
$3 eu_un_auth*0034484 $a Loučanová $b Erika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210305 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1