Number of the records: 1
"Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers
SYS 0273318 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231108102218.4 100 $a 20210428a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a "Do I Care that You Are Credible and We Are Similar?" Examining Credibility and Similarity as Experienced by Social Media Followers $f Caroline S.L. Tan 330 $a Táto štúdia skúma, akú úlohu hrajú podobnosť a dôveryhodnosť vo vzťahu influencer-follower. Údaje sa zbierali pomocou pološtruktúrovaných rozhovorov tvárou v tvár, ktoré sa uskutočnili s 37 mladými dospelými a analyzovali sa pomocou tematickej analýzy. Zistenia ukazujú, že došlo k posunom v tom, ako nasledovníci prekladali podobnosť a dôveryhodnosť, čím sa zmenili motívy sledovania vplyvných osôb. Nasledovníci sa tiež nepovažujú za osoby, ktoré majú podobné hodnoty alebo osobnostné vlastnosti ako vplyvní ľudia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273309 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. $d Komunikácia dnes: vedecký časopis z oblasti masmédií a marketingovej komunikácie $v Vol. 12, no. 1 (2021), pp. 62-78 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2021 541 1-
$a "Záleží mi na tom, aby si bol dôveryhodný a aby sme si boli podobní?" Skúmanie dôveryhodnosti a podobnosti, akú prežívajú sledovatelia sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0057297 $a analýza dát 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0080766 $a Tan $b Caroline S.L. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210428 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1