Number of the records: 1  

Size of Business Unit as a Factor Influencing Adoption of Digital Marketing: Empirical Analysis of SMEs Operating in the Central European Market

  1. SYS0277844
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083842.4
    014
      
    $a 000699420700001 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85111424006 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.3390/admsci11030071 $2 DOI
    035
      
    $a 413979 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210813a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Size of Business Unit as a Factor Influencing Adoption of Digital Marketing: Empirical Analysis of SMEs Operating in the Central European Market $f František Pollák, Peter Markovič
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Problematika využívania nástrojov marketingovej komunikácie v internetovom prostredí. Vybrané faktory ovplyvňujúce akceptovanie nástrojov digitálneho marketingu v podnikovej praxi malých a stredných podnikov (MSP). Vplyv veľkosti podniku na ochotu prijať online marketingové nástroje v rámci bežného komunikačného mixu. Empirická analýza na vzorke podnikov, pôsobiacich na stredoeurópskom trhu. Výsledky so záverom, že veľkosť podniku pri prijímaní nástrojov online marketingu nehrá žiadnu úlohu. Väčšina podnikov bez ohľadu na svoju veľkosť má stále výhrady k investovaniu do digitálneho marketingu, pričom predchádzajúce skúsenosti sú kľúčovým determinantom vnímania výhod používania internetu na obchodné účely.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261708 $1 011 $a 2076-3387 $1 200 1 $a Administrative Sciences $b elektronický zdroj $v Vol. 11, no. 3 (2021), pp. [1-16] online $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Veľkosť podnikateľskej jednotky ako faktor, ovplyvňujúci zavedenie digitálneho marketingu: empirická analýza MSP, pôsobiacich na stredoeurópskom trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004301 $a podnik rodinný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006958 $a veľkosť podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006053 $a stredná Európa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210813 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.