Number of the records: 1  

Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie

  1. SYS0281401
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074359.4
    035
      
    $a 452894 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220121d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie $d The Replication of Study – Effects of Advertised Reference Prices on Consumer Behavior $f Jakub Kóňa, Dominika Vernerová
    301
      
    $a I-21-111-00
    330
      
    $a Zhodnotenie vplyvu inzerovaných referenčných cien vybraných produktov na spotrebiteľské správanie na základe replikácie štúdie Alforda a Engellanda z roku 2000, s doplnením o nové poznatky a komparáciou ich tvrdení s inými relevantnými autormi. Overovanie štúdie pomocou optimálneho stanovenia cenových odhadov vybraných produktov dopytovaním v pred-teste, s následným prieskumom a ďalším dopytovaním účastníkov s porovnateľnými charakteristikami, študentmi marketingu a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave (35 až 50 účastníkov v rámci pred-testu a 150 až 200 účastníkov prieskumu).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281020 $1 010 $a 978-80-225-4909-7 $1 200 1 $a MERKÚR 2021 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $g Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová... [et al.] $v Pp. 126-133 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2021 $1 215 $a 328 s. [24,32 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2021 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 10.12.2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001430 $a ceny východiskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006662 $a tvorba cien
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003926 $a odhady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006634 $a trh spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006548 $a testovanie hypotéz
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065517 $a Kóňa $b Jakub $p EUBOBFKCR $4 070 $9 50 $f 1995- $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220121 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.