Number of the records: 1  

Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu

  1. Title Koncepčné prístupy k práci školiteľa na doktorandskom štúdiu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar
    Source document ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 1 (2022), s. 4-15. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords koncepcie * univerzity * pedagogika * štúdium doktorandské * učitelia * vedenie ľudí * myslenie kritické * rozvoj vedecký
    AnnotationKomplexný súbor koncepčných prístupov školiteľa k vedeniu doktorandov. Hlavné identifikované koncepcie: funkčná koncepcia - dôraz na ukladanie a kontrolu úloh v zmysle projektového manažmentu; vzdelávacia koncepcia - orientácia na začlenenie doktoranda do akademickej obce v určitej disciplíne; koncepcia kritického myslenia - analýza a kritické posúdenie svojej práce doktorandom; koncepcia rozvoja nezávislosti - podpora samostatnosti a rozvoja osobnosti doktoranda; koncepcia tvorby vzťahu - na báze "rodičovského" a priateľského vzťahu. Pre skvalitnenie práce s doktorandmi je prínosné poznať pozitíva a riziká každého z analyzovaných koncepčných prístupov.
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE22 00158-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.