Number of the records: 1
The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior
Title The Impact of the Position of Shopper Marketing Stands within a Store on Shopper Purchase Behavior Parallel title Utjecaj pozicije prodajnih štandova u prodavaonici na kupovno ponašanje Translation Vplyv polohy shopper marketingových stojanov v obchode na nákupné správanie spotrebiteľov Author info Monika Matušovičová, Martin Kuchta, Monika Stanková Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Stanková Monika Source document Market-Tržište : Review for Marketing Theory and Practice : Scientific Semi-Annual Journal. Vol. 34, no. 1 (2022), pp. 79-92 online. - Zagreb : University of Zagreb. ISSN 0353-4790 DOI 10.22598/mt/2022.34.1.79 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Croatia Keywords obchod * správanie spotrebiteľa * marketing * zákazníci * spotrebitelia * reklama Annotation Vplyv umiestnenia shopper marketingových stojanov v rôznych zónach predajne na nákupné správanie kupujúcich. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00390-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 224.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1