Number of the records: 1  

Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies

  1. SYS0288699
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074425.1
    035
      
    $a 525503 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221110a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trends in the Use of Neuromarketing Tools by Selected Neuromarketing Companies $f Róbert Hula, Marek Kukura
    301
      
    $a VEGA 1/0354/22
    330
      
    $a Neuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288676 $1 010 $a 978-80-225-4991-2 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková $g Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová $v Pp. 26-38 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a 125 s.
    541
    1-
    $a Trendy vo využívaní neuromarketingových nástrojov vybranými neuromarketingovými spoločnosťami
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0063522 $a Kukura $b Marek $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1995- $q ZU $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221110 $g AACR2
    830
      
    $a mm- Oprava úväzku podľa zoznamu zamestnancov -autor Kukura je ZU.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.