Number of the records: 1
The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research
Title The Future of the Digital Experience Using Neuromarketing Research Translation Budúcnosť digitálneho zážitku pomocou neuromarketingového výskumu Author info Michael Šášky Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 48-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing elektronický * marketing * inteligencia umelá Annotation Potenciál neuromarketingu a jeho úloha v budúcnosti digitálnych technológií, ktoré sa stanú súčasťou každodennej skúsenosti spotrebiteľa. Všeobecné predpoklady vývoja technológií, inovácií a digitálneho prostredia. Neuromarketingový výskum vie rozpoznať hlbšie neurologické reakcie vo vnútri mozgu respondenta na špecifikované podnety. Využitie neuromarketingových zariadení, technológií a inovácií v novom prostredí webu 3.0. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 489.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1