Number of the records: 1  

Aspekty marketingové komunikace generace Z

  1. SYS0291871
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075232.7
    100
      
    $a 20230404a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Aspekty marketingové komunikace generace Z $f Aleš Hes
    330
      
    $a Nové digitálne médiá v súčasnej dobe predstavujú nový smer životného štýlu najme u mladej generácie. Žiadne odvetvie sa dnes neobíde bez riadiacich zložiek v prostredí informačných systémov a s veľkou prevahou ovplyvňujú ako pracovnú, tak aj mentálnu sféru celej spoločnosti. Najviac je tento vplyv zaznamenaný a skúmaný u mladej generácie a to hlavne generácie Z. Ide o generáciu, ktorá najviac priťahuje pozornosť sociológov a psychológov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291852 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 33, č. 1 (2023), s. 11-12 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006376 $a štýl životný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045937 $a Hes $b Aleš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230404 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.