Number of the records: 1  

Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne

  1. Title Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne : bakalárska práca
    Author infoLea Lenhartová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Author Lenhartová Lea
    Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2023. - 58 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number925434

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBpublicly available

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.