Number of the records: 1
Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future
Title Artificial Intelligence Usage in Marketing Today and in the Future Translation Využitie umelej inteligencie v marketingu dnes a v budúcnosti Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 74-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * zákazníci * podnikanie * propagácia * marketing Annotation Umelá inteligencia je v popredí pokroku v podnikaní a spoločnosti. Umelá inteligencia poskytuje firmám niekoľko spôsobov, ako lepšie pochopiť, predpovedať a zaujať zákazníkov. V rámci marketingu sa prijatie umelej inteligencie z roka na rok zvyšuje v rôznych kontextoch, od poskytovania servisnej pomoci počas interakcií so zákazníkmi až po pomoc pri identifikácii optimálnych propagačných akcií. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00647-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1