Number of the records: 1
Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry
Title Changes in Customer Value Co-creation Process Due to Reshaping the Multi-industry Value Chain in Automotive Industry Translation Zmeny v procese spoluvytvárania hodnoty pre zákazníka v dôsledku pretvárania multiodvetvového hodnotového reťazca v automobilovom priemysle Author info Karolína Vraniaková Author Vraniaková Karolína Source document Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 19, č. 3 (2023), s. 17-32. - Praha : Newton College, 2023. ISSN 1801-7118 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords hodnota pridaná spracovaním * priemysel automobilový * zákazníci * reťazce hodnotové globálne * odvetvia výrobné Annotation Koncept spolutvorby hodnoty pre zákazníka v automobilovom priemysle ponúka široké možnosti vďaka rozvetvenému hodnotovému reťazcu, spolupráci firiem z rôznych oblastí či alianciám. V súčasnosti má zákazník viac ako inokedy možnosti podieľať sa na spolutvorbe hodnoty a maximalizovať ju podľa svojich preferencií. Cieľom tejto štúdie je preskúmať aktuálne trendy na trhu v automobilovom priemysle, určiť potenciál pre multiodborový presah v rámci hodnotovej siete a na základe toho definovať zmeny v multiodborovom hodnotovom reťazci vyplývajúce z dopadu týchto prevládajúcich trendov. Zmeny v prístupe automobilových spoločností k produktovej stratégii a komunikácii smerom k zákazníkovi by sa mali zvažovať tak, aby tieto spoločnosti zvýšili svoju konkurencieschopnosť a maximalizovali hodnotu získanú zákazníkom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.8 MB publicly available article
Number of the records: 1