Number of the records: 1
Stručný kurs marketingu. 4.
Title Stručný kurs marketingu. 4. Source document Národní hospodářství. Č. 4 (1992), príl. s. 13-16. Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition [CS] systematics 339.138 - Marketing Keywords zber dát * dáta * metodika * analýza trhu * marketing * trh kupujúceho * správanie * spotrebitelia * rozhodovanie * prieskum trhu Annotation Metódy zberu primárnych dát: metódy hromadného prieskumu (dotazníky) a metódy kvalitatívneho prieskumu (panely, dotazníky, pozorovanie, projekčné techniky). Analýza trhu. Identifikácia hlavných trhov - spotrebiteľský trh a trh organizácií. Správanie sa kupujúceho na trhu organizácií. Analýza správania zákazníka - individuálneho spotrebiteľa. Proces rozhodovania zákazníka. Rozdelenie a diferenciácia trhu. Postup pri diferenciácii trhu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1