Number of the records: 1  

Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.

  1. Title Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.
    TranslationPrístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu.
    Author infoT. Meier, K. Hagedorn
    Author Meier T.
    Co-authors Hagedorn K.
    Source documentAgrarwirtschaft. Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionGermany
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords imidž * výskum trhu * výrobky poľnohospodárske * spotrebitelia * správanie * psychológia * marketing * psychológia trhu
    AnnotationVýznam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.