Number of the records: 1
Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung.
Title Ein Ansatz zur Operationalisierung des Konstrukts "Image" für die Marktforschung. Translation Prístup k operacionalizácii konštruktu "image" pre výskum trhu. Author info T. Meier, K. Hagedorn Author Meier T. Co-authors Hagedorn K. Source document Agrarwirtschaft. Roč. 42, č. 3 (1993), s. 147-153 Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Germany systematics 339.138 - Marketing Keywords imidž * výskum trhu * výrobky poľnohospodárske * spotrebitelia * správanie * psychológia * marketing * psychológia trhu Annotation Význam pojmu imidž pre výskum poľnohospodárskeho trhu. Porovnanie imidžu a postoja a obsahový rozdiel medzi nimi. Súvislosť medzi konštrukciou imidžu a kognitívnou psychológiou. Ľudia ako informačne spracované systémy. Význam psychologicky orientovaného imidžu pre marketing. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1