Number of the records: 1
Marketingový manažment výskumu. 1
Title Marketingový manažment výskumu. 1 : Delenie výskumu na "čistý" a "aplikovaný" nemá v priemysle zmysel Author info Ľ. Jemala Author Jemala Ľubomír Source document Slovenský Profit. Roč. 3, č. 10 (1995) Profit Extra. s. 28 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 001.89 - Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika Keywords marketing * riadenie * manažment * pojmy * výskum * výskum aplikovaný * výskum základný * systémy informačné * trh * Drucker, P. * Kotler, P. * modely rozhodovania * klasifikácia Annotation Definícia marketingu. Výklad pojmu marketingové riadenie. Marketingový výskumný systém. Informačný systém. Štyri subsystémy, ktoré by mal zahrnovať informačný systém o trhu. Základný a aplikovaný výskum. Desať pravidiel efektívneho výskumu od P.F. Druckera. Klasifikácia modelov pre marketingové rozhodovanie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1