Number of the records: 1  

Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike

  1. Title Vývoj reklamného trhu v Slovenskej republike
    Author infoP. Mihók
    Author Mihók P.
    Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 1 (1996), s. 69-73. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * pojmy * hospodárstvo trhové * Slovensko * agentúry * náklady * legislatíva
    AnnotationReklama ako výrazný atribút trhovej ekonomiky. Propagácia v centrálne plánovanej ekonomike. Vývoj reklamného prostredia v slovenskej ekonomike: reklamné agentúry, náklady na reklamu, legislatíva. Komerčná reklama a štátnopolitická propagácia do zahraničia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.