Number of the records: 1
Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing
Title Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing . 1. Author info Jan Faltys Author Faltys Jan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie automatizované * systémy automatické * technika riadenia * modelovanie * modelovanie systémov riadiacich * vstupy * marketing priamy Annotation Pohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia a na možnosti úspešnej regulácie týchto systémov v súvislosti s priamym marketingom. Teória automatizovaného riadenia ako vedecká disciplína. Regulačné obvody. Logika regulácie. Vlastná firma ako model. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1