Number of the records: 1
Marketingová tvorba cien
Title Marketingová tvorba cien Author info Milan Rajňák Author Rajňák Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 8-9 (1999), s. 151-156. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords tvorba cien * ceny * marketing * podnikatelia Annotation Úspešnosť realizácie výrobkov na trhu v značnej miere závisí od správne stanovenej ceny. Podnikateľské ciele podniku. Ceny porovnateľných výrobkov. Úroveň dopytu. Náklady výrobcu. Pružnosť cien. Cenové zľavy a rabaty. Cenová legislatíva. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1