Number of the records: 1
Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií
Title Vplyv globalizácie na tvorbu marketingových stratégií Translation The Effect of globalisation on the creation of marketing strategies Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing & komunikace. Roč. 12, č. 2 (2001), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2001. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * stratégia marketingová * trh medzinárodný * podnik multinacionálny * korporácie transnacionálne * marketing globálny * marketing strategický * trh spotrebiteľský Annotation Po publikovaní state Th. Levitta "Globalizácia trhov" sa globalizácia stala dominantnou témou medzinárodných stratégií. V hodnotení predností a nedostatkov globálneho marketingu sú uvedené štyri dimenzie globálneho marketingu a niektoré problémy jeho prispôsobenia a miery štandardizácie. 1. Podnikové funkcie. 2. Ponukové portfolio. 3. Elementy marketingového mixu. 4. Územné celky. Globálne stratégie medzinárodných spoločnosti. Rozdiel medzi multilokálnou a globálnou stratégiou. Kombinovanie výhod globálnych a lokálnych operácií pod pojmom "glokalizácia". Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1