Number of the records: 1
Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy
SYS r043216 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230921120514.8 100 $a 20011107a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy $f Jitka Kloudová 330 $a Pre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0006990 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2001 541 1-
$a Compiling a marketing autoaudit for small and medium firms 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a audit interný $9 eu_un_auth*h0001159 610 1-
$a podnik malý $9 eu_un_auth*h0004293 610 1-
$a podnik stredný $9 eu_un_auth*h0004308 610 1-
$a prostredie podnikové $9 eu_un_auth*h0005151 610 1-
$a matice $9 eu_un_auth*h0003245 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$a Kloudová $b Jitka $3 eu_un_auth*p0067021 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20011107 $g AACR2
Number of the records: 1