Number of the records: 1  

Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy

  1. SYSr043216
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230921120514.8
    100
      
    $a 20011107a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sestavení marketingového autoauditu pro malé a střední firmy $f Jitka Kloudová
    330
      
    $a Pre kontrolu marketingovej činnosti vo firme je vhodný marketingový audit, ktorého cieľom je kontrola jednotlivých marketingových funkcií vo firme. Marketingový autoaudit v malých a stredných podnikoch. Faktory marketingového autoauditu. Vonkajšie a vnútorné aspekty marketingového autoauditu. Rozdelenie firiem do kategórií podľa autoauditu. Metóda EIFE (External and Internal Factor Evaluation), podľa ktorej je možné zohľadniť pôsobenie vonkajších avnútorných faktorov. Matica EIFE marketingového autoauditu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0006990 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 12, č. 2 (2001), s. 13-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2001
    541
    1-
    $a Compiling a marketing autoaudit for small and medium firms
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a audit interný $9 eu_un_auth*h0001159
    610
    1-
    $a podnik malý $9 eu_un_auth*h0004293
    610
    1-
    $a podnik stredný $9 eu_un_auth*h0004308
    610
    1-
    $a prostredie podnikové $9 eu_un_auth*h0005151
    610
    1-
    $a matice $9 eu_un_auth*h0003245
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $a Kloudová $b Jitka $3 eu_un_auth*p0067021 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20011107 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.