Number of the records: 1  

Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente

  1. Title Podstata marketingového výskumu a jeho postavenie v manažmente . 1. časť
    Author infoPeter Šinský
    Author Šinský Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 28. - Bratislava : INFORMEX, 2001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * analýzy * informácie * zber dát * výskum podnikový
    AnnotationMarketingový výskum ako zložitá interdisciplinárna oblasť manažmentu. Definície marketingového výskumu. Proces marketingového výskumu. Základné etapy marketingového výskumu: 1. Špecifiká cieľov marketingového výskumu a definovanie problému výskumu. 2. Spracovanie projektu marketingového výskumu a určenie zdrojov údajov. 3. Príprava zberu údajov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2001: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.