Number of the records: 1  

Veletrhy jako komunikační médium?

  1. Title Veletrhy jako komunikační médium?
    TranslationMay trade fairs serve as a communication medium?
    Author infoDušan Pavlů
    Author Pavlů Dušan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 4 (2002), s. 25-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords veľtrhy * výstavy * komunikácia interpersonálna * komunikácia marketingová
    AnnotationPozícia veľtrhov v komunikačnom mixe firiem. Veľtrhy a výstavy ako médiá skupinovej komunikácie, ktoré zároveň vytvárajú špecifické a inšpiratívne prostredie pre intenzívnu interpersonálnu komunikáciu. Budúcnosť veľtrhov je v náraste špecializovaných veľtrhov s výrazným inovatívnym prínosom a bohatým odborným doprovodným programom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.