Number of the records: 1  

Nástroje podpory predaja versus etika podnikania

  1. Title Nástroje podpory predaja versus etika podnikania
    Author infoMilan Jedlička, Miloš Čambál
    Author Jedlička Milan
    Co-authors Čambál Miloš
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2002), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * informácie * technológie informačné * technológie komunikačné * kreativita * etika podnikateľská
    AnnotationPodpora predaja ako jeden zo štyroch základných nástrojov propagácie. Ciele a nástroje podpory predaja. Racionálna komunikácia ako etický základ. Dialektika motivačných a demokratických praktík. Najtypickejšie omyly pri podpore predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.