Number of the records: 1
Nástroje podpory predaja versus etika podnikania
Title Nástroje podpory predaja versus etika podnikania Author info Milan Jedlička, Miloš Čambál Author Jedlička Milan Co-authors Čambál Miloš Source document Marketing magazine. Č. 10 (2002), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * informácie * technológie informačné * technológie komunikačné * kreativita * etika podnikateľská Annotation Podpora predaja ako jeden zo štyroch základných nástrojov propagácie. Ciele a nástroje podpory predaja. Racionálna komunikácia ako etický základ. Dialektika motivačných a demokratických praktík. Najtypickejšie omyly pri podpore predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 7-12
article
Number of the records: 1