Number of the records: 1
Napriek pesimizmu rast
Title Napriek pesimizmu rast Author info aut. Martin Mazág Author Mazág Martin Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 22-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords trh reklamný * ukazovatele * vývoj * 1996-2003 Annotation Reálne výdavky na reklamu v médiách v roku 2003 narástli o 12,5 perc. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Vývoj mediamixu 2000-2003. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1