Number of the records: 1
Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního
Title Úvod do průmyslového marketingu, zásady a hlavní rozdíly od marketingu spotřebního Translation Introduction into the B2B marketing, fundamentals and main differences from consumer marketing Author info Jakub Hrbek Author Hrbek Jakub Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 3 (2005), s. 319-330. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * trh tovarový * trh spotrebiteľský * výrobky priemyselné * podnik obchodný * podnik priemyselný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * distribúcia Annotation Definovanie priemyselných trhov. Trh firiem. Priemyselný marketing. Charakteristika subjektov na priemyselnom trhu. Klasifikácia komerčných podnikov. Typológia priemyselných výrobkov. Marketingový mix na priemyselnom trhu. Prehľad hlavných rozdielov medzi marketingom priemyselným a spotrebným. Niektoré medzinárodné aspekty priemyselného marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1