Number of the records: 1
Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný
Title Ako zvýšiť cenu a ostať konkurencieschopný Author info Katarína Remeňová Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2011), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Keywords spoločnosti * produkty * náklady výrobné * ceny * tržby * hodnota tovaru * konkurencieschopnosť * zisk * zákazníci Annotation Zvýšenie cien produktov a nástroje na riadenie tržieb. Rôzne ceny a rôzne cenové stratégie. Hodnota, ktorú si zákazník spojí s produktom. Príklady spoločností, ktoré zvýšili ceny svojich produktov o jedno percento. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01268-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-12
article
Number of the records: 1