Number of the records: 1
Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies
Title Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies Translation Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach Author info Eliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková Author Vildová Eliška Co-authors Martinčík David Tlučhoř Jan Jakubíková Dagmar Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia Keywords kúpeľníctvo * kúpele * liečenie kúpeľné * starostlivosť kúpeľná * starostlivosť zdravotná * financovanie * lojálnosť zákazníkov Annotation Význam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 2.8 MB publicly available article
Number of the records: 1