Number of the records: 1
Na privátne značky ide každé piate euro
Title Na privátne značky ide každé piate euro Author info Veronika Mišíková Author Mišíková Veronika Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 32 (11-12) (2016), s. P16-P17. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords predaj * značky * Slovensko * 2015 Annotation Ku privátnym značkám je potrebné pristupovať zodpovedne a treba ich neustále rozvíjať. Ako môžu priniesť veľa dobrého a vysoký zisk, tak môžu viesť aj k rýchlemu krachu. Až 20 percent z celkovej sumy utratenej v predajniach s potravinami a zmiešaným tovarom na Slovensku v roku 2015 si ukrojili privátne značky. Ozveny Samošky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 32
article
Number of the records: 1