Number of the records: 1
Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku
Title Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku Author info Lenka Štofová, Pavel Blaščák Author Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Co-authors Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords efektívnosť podnikania * podnik * komunikácia marketingová * internet * technológie komunikačné * trh * produkty * spotrebitelia Annotation Zaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00691-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 450.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1