Number of the records: 1
Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku
Title Úloha manažmentu dizajnu vo firmách textilného a odevného priemyslu na Slovensku Author info Renáta Ševčíková Author Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 92-100 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords dizajn * produkty * manažment * výkonnosť podniku * investície * inovácia * priemysel textilný * priemysel odevný * Slovensko Annotation Analýza faktorov manažmentu dizajnu a ich vplyv na využitie dizajnu pri inovácii produktov v textilnom a odevnom priemysle na Slovensku. Manažment dizajnu a jeho dôležitá úloha pri využívaní dizajnu ako produktovej inovácie. Dotazníkový prieskum firiem textilného a odevného priemyslu na Slovensku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00898-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 518.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1