Number of the records: 1
European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis
Title European Market’s Cultural Zones of Homogeneity: Hierarchical Clustering Analysis Translation Kultúrne zóny homogénnosti európskeho trhu: hierarchická zhluková analýza Author info Peter Štetka, Nora Grisáková, Iveta Kufelová Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 156-168 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252 Note VEGA 1/0646/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Croatia Keywords analýza zhluková * klaster * kultúra * segmentácia * stratégia marketingová * trh * Európa Annotation Identifikácia špecifických kultúrnych segmentov, t. j. klastrov v rámci európskeho trhu, ktoré možno z pohľadu marketérov definovať ako zónu kultúrnej homogénnosti, čo umožňuje obchodníkom vytvárať a uplatňovať jednotné marketingové stratégie, taktiky, a programy pre každý segment s využitím silných stránok lokalizácie pri zachovaní primeranej úrovne globálneho prístupu, t. j. optimalizovaná glokácia. Segmentácia uvedená v tomto článku bola vykonaná pomocou hierarchickej zhlukovej analýzy a ďalších priradených metód. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00364-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 396.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1