Number of the records: 1  

Marketingový program

  1. Title Marketingový program . 6. Rentabilita prodejních metod - případová studie
    Author infoJan Urbánek
    Author Urbánek Jan
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * štúdie prípadové * ceny vývozné * kalkulácia cenová * ceny * politika cenová * technika obchodná * tržby * rentabilita * rozdiely cenové * náklady variabilné
    AnnotationPrípadová štúdia kalkulácie jednicových, exportných cien, stanovenia obchodných metód a cenovej politiky pre fiktívne výrobky Alfa a Beta. Cieľ štúdie: posilnenie návyku využívania krycieho príspevku - ako rozdielu ceny (tržieb) a variabilných nákladov - pri plánovaní, rozhodovaní a hodnotení výsledkov v medzinárodnom marketingu a podnikaní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.