Number of the records: 1
Marketingový program
Title Marketingový program . 6. Rentabilita prodejních metod - případová studie Author info Jan Urbánek Author Urbánek Jan Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * štúdie prípadové * ceny vývozné * kalkulácia cenová * ceny * politika cenová * technika obchodná * tržby * rentabilita * rozdiely cenové * náklady variabilné Annotation Prípadová štúdia kalkulácie jednicových, exportných cien, stanovenia obchodných metód a cenovej politiky pre fiktívne výrobky Alfa a Beta. Cieľ štúdie: posilnenie návyku využívania krycieho príspevku - ako rozdielu ceny (tržieb) a variabilných nákladov - pri plánovaní, rozhodovaní a hodnotení výsledkov v medzinárodnom marketingu a podnikaní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1