Number of the records: 1  

Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu

  1. Title Uplatňovanie marketingu pri tvorbe prognóz rozvoja cestovného ruchu
    Author infoaut. Juraj Litomerický
    Author Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Zborník výsledkov výskumu Katedry služieb a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity projektov VEGA a inštitucionálnych projektov. S. 220-224. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003 ; Ekonomická univerzita v Bratislave. ISBN 80-225-1773-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * prognózy * marketing * projekty
    AnnotationMetodika uplatňovania marketingu pri tvorbe prognóz. Faktory ovplyvňujúce cestovný ruch - ekonomické, sociálne, politické, demografické, technicko-technologické, ekologické, kultúrne. Príspevok z riešenia Projektu VEGA č. 1/7707/20.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.