Number of the records: 1
Corporate identity : představte se naplno
Title Corporate identity : představte se naplno Author info Daniel Cahel Author Cahel Daniel Source document Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords identita podniková * stratégia podniková * správa podniku * imidž * kultúra podniková * logo * komunikácia externá * komunikácia interná * zákazníci * zamestnanci * konkurencia trhová Annotation Cieľ každej úspešnej firmy - urobiť dojem, odlíšiť sa od konkurencie, získať zákazníka. Vysvetlenie pojmu "corporate identity "(CI). CI ako dôležitý prvok existencie firmy, založenej na jej histórii, filozofii, technológii,ľuďoch, na jej kultúrnych hodnotách a stratégii. Logo, firemná kultúra , interná a externá komunikácia ako súčasť CI.CI zamierená na služby a výrobky, prostredie výroby a predaja , poskytované informácie a interné prostredie firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1